Venäläinen taiteilija Vladimir Manyuhin kuvaa digitalisoidussa kuvamanipulaatiosarjassa nimeltä Life after the Apocalypse mahdollisimman realistisesti sitä, miltä sivilisoituneen maailman tuho voisi näyttää kaikkien tuntemissa kulttuurikohteissa.
Linkki Daily Mail -lehden internetissä (6.3.2012) julkaistuun juttuun:http://www.dailymail.co.uk/news/article-2110710/Apocalypse-Russian-artist-transforms-real-life-photographs-cities-look-end-world.html
(Daily Mail -artikkeli http://fi.wikipedia.org/wiki/Daily_Mail on muuten puolueellisuudessaan tyyppiesimerkki Wikipediassa käytävästä ideologisesta kulttuuritaistelusta, johon etenkin "tiedostavan" vasemmiston skribentit osallistuvat suorastaan maanisella tarmolla)
Linkki Daily Mail -lehden internetissä (6.3.2012) julkaistuun juttuun:http://www.dailymail.co.uk/news/article-2110710/Apocalypse-Russian-artist-transforms-real-life-photographs-cities-look-end-world.html
(Daily Mail -artikkeli http://fi.wikipedia.org/wiki/Daily_Mail on muuten puolueellisuudessaan tyyppiesimerkki Wikipediassa käytävästä ideologisesta kulttuuritaistelusta, johon etenkin "tiedostavan" vasemmiston skribentit osallistuvat suorastaan maanisella tarmolla)
Täältä löytyy livekuvaa:
VastaaPoistahttp://www.marchandmeffre.com/detroit/
Detroitin rappio alkoi 1960-luvun lopulla, kun kansalaisoikeustaistelu eskaloitu rotulevottomuuksiksi, joissa musta vähemmistö hyökkäsi valkoista enemmistöä vastaan tuhoten lähes kokonaan kaupungin keskustan. Rotuhyökkäyksen seurauksena suuri osa valkoiseista muutti pois Amerikan autokaupunkina tunnetusta teollisuuskeskuksesta 1970- ja 1980-luvuilla. Tänään kaupungin väkimäärä on romahtanut lähes puoleen huippuvuosista ja vähemmistöksi (n. 20%) kutistuneen valkoisen yhteisön ainoa tehtävä on pitää edes jollain tavalla yllä hajoavaa infrastruktuuria, johon enemmistönä olevan toimeton musta luokka ei kognitiivisilla kyvyillään kykene.
VastaaPoista